L’acuely des novéls volontèros

(lire en français)

L’Enstitut est franc herox de povêr vos presentar sos novéls volontèros.

Allan nos at cetos temps rejuents et édierat l’Enstitut a dèpleyér una stratègie de comunicacion.

Lucas édiêve ja l’Enstitut dês un an et at concrètisâ son rolo de volontèro en signent, coment Allan, una convencion d’engagement mutuèl entre l’Enstitut de la Lengoua Savoyârda et lo volontèro.

Tôs doux entègront la comission comunicacion et édont a fâre cognetre la lengoua uprés d’un public lârjo (mas surtot d’una populacion jouena en passant per los malyâjos socials), et participont a la prèparacion de l’enfolètra que compte ora 250 enscrits.

L’Enstitut et los membros du burô sont farôds de povêr comptar sur una novèla gènèracion que travalye a l’èxprèssion de la cultura.

Retrovâd lors portrèts ben-tout sur lo sito.


L’accueil des nouveaux bénévoles

(liére en arpetan)

L’Institut est très heureux de pouvoir vous présenter ses nouveaux bénévoles.

Allan nous a récemment rejoints et aidera l’Institut à mettre en place une stratégie de communication.

Lucas aidait déjà l’Institut depuis un an et a concrétisé son rôle de bénévole en signant, comme Allan, une convention d’engagement réciproque entre l’Institut de la Langue Savoyarde et le bénévole.

Tous deux intègrent la commission communication et aident à faire connaitre la langue auprès d’un public large (mais principalement d’une population jeune via les réseaux sociaux), et participent à l’élaboration de l’enfolètra qui compte maintenant 250 inscrits.

L’Institut et les membres du bureau sont fiers de pouvoir compter sur une nouvelle génération qui œuvre à l’expression de la culture.

Retrouvez leurs portraits bientôt sur le site.

Précédent

Journée internationale de la langue maternelle 2023

Suivant

L’Enstitut signe un partenariat avouéc Mordus 2 Savoie

  1. C’est un plaisir de pouvoir apporter mon aide à l’Institut sur les enjeux de la communication et du Marketing Digital !

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *